Rullende cafémøde i Aabenraa

22-11-2018

Med oplæg, hvor der sættes fokus på behovet for at konfrontere overgrebspersonen i voksenlivet og forsøge at få nogle svar.

I denne måned afholder Spor cafémøde i Aabenraa i forbindelse med projektet for de rullende cafémøder. Cafémødet har temaet: Når misbrugte børn bliver voksne – senfølger af seksuelt misbrug.

Hvilke spor sætter seksuelle overgreb i voksne menneskers liv og hvordan håndteres de konsekvenser og udfordringer, som oplevelserne giver senere i livet?

På cafémødet i Aabenraa vil der blive holdt et oplæg, hvor der sættes fokus på behovet for at konfrontere overgrebspersonen i voksenlivet og forsøge at få nogle svar.

En kvinde følte, at et møde og en konfrontation med hendes overgriber ville kunne skabe mere balance i hendes liv. Sammen med hendes rådgiver blev dette realiseret igennem en månedlang forudgående proces. Her får vi mulighed for at høre om forarbejdet, selve mødet og den betydning konfrontationen efterfølgende har haft.

Mødet finder sted:

Torsdag d.22.11.18. Kl. 18.30 - 20.30
Frivilligcenter Aabenraa
Sankt Nicolai Gade 5
6200 Aabenraa

Alle interesseede over 18 år er velkomne.  Tilmelding er ikke nødvendig.

Cafémøde