Cafémøder i Kbh.

Hovedstadens Spor afholder cafémøder fra oktober til maj måned.

Møderne foregår kl. 18.30 -20.30 i

Salonen
Østerbrogade 222
2100  København Ø

.

Vi har hele caféen for os selv under møderne (+ en personale til servering).

Til møderne bliver der holdt et oplæg, der tager udgangspunkt i senfølgeproblematikken. Oplægene kan være faglige, det kan være personlige beretninger eller en kombination. Derefter er der tid til spørgsmål og debat. Nogle gange er det dialog- og debatmøder, hvor vi tager fat i et emne, som vi sammen dykker ned i. Eksempler på temaer til debatmøder kan være tilgivelse, pårørende, seksualitet, grænser etc.

Deltagelse til cafémøderne er anonymt og det står enhver frit for, om man bare vil lytte, eller om man også ønsker at deltage i debatten.

Møderne er gratis, åbne arrangementer for alle interesserede over 18 år. Deltagere er primært senfølgeramte, men der kommer også pårørørende, fagprofessionelle og andre med interesse i emnet.

Alle arrangementer bliver publiceret under ‘Arrangementer’ her på hjemmesiden samt under begivenheder på Hovedstadens Spors FacebooksideHold øje med siderne for det er også her, det bliver annonceret, hvis der er aflysninger eller ændringer i programmet.

• Klik her for at læse om oplægene, der har været afholdt på tidligere cafémøder.
  • Reportage fra cafémøde 10. dec. 2015 – en beskrivelse af, hvordan en deltager oplevede sit første cafémøde i København.
  • På bloggen Asynje kan læses om en anden deltagers oplevelse af at deltage til et cafémøde for første gang.
  • Her kan du læse om, hvordan Tenna oplevede at deltage ved det rullende cafémøde i Rønne.